Репіч, Тетяна Анатоліївна2014-07-022014-07-022014Репіч, Т. А. Раціоналізація споживчої упаковки / Т. А. Репіч // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 130-річчю НУХТ, 23-24 травня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. - С. 58-60.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15830Розглянуто проблему розробки та удосконалення споживчої упаковки, створення та функціонування якої виступає важливою точкою дотику логістики та маркетингу. Deals with the problem of development and improvement of consumer packaging, establishment and operation of which is the important point of contact between logistics and marketinguk-UKпакуванняспоживча упаковкалогістична упаковкаpackagingconsumer packaginglogistics packagingкафедра економіки праці та менеджментуРаціоналізація споживчої упаковкиOther