Райко, Діана Валеріївна2022-01-042022-01-042011Райко, Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства / Д. В. Райко // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 90–95.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36881Запропонована організаційна структура департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.otherефективність діяльностідепартамент маркетингуметодичний підхідperformancemarketing departmentmethodical approachМетодичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємстваArticle