Шаповалов, Євгеній Борисович2021-11-182021-11-182021Шаповалов, Є. Б. Проблема визначення STEM-освіти та міждисциплінарності / Є. Б. Шаповаленко // Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін : IV Міжнародна науково-практична конференція, 12-13 травня 2021 р. – Київ : НАУ, 2021. – C. 237.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36647Отже, на сьогодні існують різні трактування STEM. Конкретне та чітке визначення STEM є принципово важливим для педагогічної науки. Оскільки за відсутності чітких визначень є неможливим реалізація STEM. Тому, вбачається за доцільне чітке визначення STEM із урахуванням історичних та національних адаптації STEM та забезпечення розуміння що STEM на сьогодні в єдиному трактуванні.otherSTEMосвітапедагогікаeducationpedagogyПроблема визначення STEM-освіти та міждисциплінарностіThesis