Мокіна, Софія МиколаївнаМостенська, Тетяна Леонідівна2013-07-042013-07-042012Мокіна, С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця / Т. Л. Мостенська, С. М. Мокіна // Наукові праці НУХТ. - К. : НУХТ, 2012. - № 47. - С. 157-162.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8815Розглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначені функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначена роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обґрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця. Basic concepts of employer brand management discussed in the article. The authors defined the functions and principles of team building to create employer brand and the role of employer brand perception in the enterprise in the environment. The feasibility of creating a cross-functional team to manage the employer brand justified.otherбренд роботодавцяуправлінняперсоналкрос-функціональна командаemployer brandmanagement,staff,cross-functional teamкафедра економіки праці та менеджментуФормування команди з управління брендом роботодавцяArticle