Капінус, Лариса Василівна2014-11-132014-11-132014Капінус, Л. В. Рівні управління електронним маркетингом на підприємстві / Л. В. Капінус // Нові ідеї в харчовій науці – нові продукти харчовій промисловості : матеріали Міжнародної наукової конференції, присвяченої 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13–17 жовтня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 764.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18322Проблема ефективності управління електронним маркетингом на підприємствах є важливою на сьогодні, оскільки швидкоплинний розвиток електронних засобів та мереж зв'язку дають можливість по-особливому використовувати маркетингові технологій при просуванні та продажі товарів на електронному ринку. The problem of efficiency of email marketing in enterprises today is important because transient development of electronic communications networks and enable a special use marketing technology in the promotion and sales of products in the electronic market.uk-UKвиробникінтернетінтерактивністьелектронний маркетингmanufacturerinternetinteractivityeMarketingкафедра маркетингуРівні управління електронним маркетингом на підприємствіOther