Назаренко, Наталя ЮріївнаПавлюченко, Олена Станіславівна2015-12-142015-12-142012Назаренко, Н. Ю. Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства / Н. Ю. Назаренко, О. С. Павлюченко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – Київ : НУХТ, 2012. – С. 89-91.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21964Швидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїобслуговуванняресторанне господарствоподача стравобслуживаниересторанное хозяйствоподача блюдfeed mealsrestaurant managementserviceШляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарстваThesis