Тригуб, Інна Петрівна2014-06-242014-06-242014Тригуб, І. П. Мотиваційний компонент у процесі вивчення іноземної мови студентами ВНЗ / І. П. Тригуб // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : всеукраїнська науково-практична конференція, до 130-річчя НУХТ, 24-25.04. 2014 р. – К. : Іноземна мова для спеціалістів у сфері економіки та управління, 2014. - Секція 6. - С. 223-227.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15587Матеріал тез було зібрано та сформовано навколо основної мети навчання іноземної мови у ВНЗ- формування у студентів здібностей і готовності до міжкультурної комунікації у сфері професійної діяльності. Важливу роль у цьому процесі відіграє мотивація вивчення іноземної мови, яка виражається у потребі організувати професійну комунікацію. Тому однією з найголовніших особливостей іноземної мови як навчальної дисципліни повинен бути професійно орієнтований характер, відображений у меті і змісті навчання. Material of the theses was collected and formed round the primary purpose of studies of foreign language in university- of forming for the students of capabilities and readiness to communication in the field of professional activity. An important role in this process is played by motivation of study of foreign language which is expressed in a necessity to organize professional communication. Therefore one of the most important features of foreign language as educational discipline there must be the professionally oriented character, which is represented in a purpose and maintenance of studies.otherосвітакомпетентністьінтеграціяeducationcompetenceintegrationкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїМотиваційний компонент у процесі вивчення іноземної мови студентами ВНЗOther