Шиліна, Вікторія ЮріївнаЛелека, Ольга Олександрівна2022-12-282022-12-282022Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу / В. Ю. Шиліна, О. О. Лелека // Analysis of modern ways of development of science and scientific discussions : 10-th International scientific and practical conference, November 29-December 02, 2022. – Bilbao, Spain, 2022. – Pp. 284https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38759Отже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.otherкафедра маркетингумаркетинговий аналізмаркетинговий аудитпросуваннязбутmarketing analysismarketing auditpromotionmarketingМетодичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізуThesis