Ярошенко, Оксана АндріївнаАнтонова, Ольга Вадимівна2020-12-112020-12-112018Ярошенко, О. А. Особливості створення рекламної кампанії для ресторану „ВОДОЛІЙ” / О. А. Ярошенко, О. В. Антонова // Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 20-21 березня 2018 р. – Старобільськ : ДЗ ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2018. – С. 319–326.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32318otherресторанне господарствоrestaurant businessрекламаadvertisingпідприємницька діяльністьentrepreneurshipкафедра маркетингуОсобливості створення рекламної кампанії для ресторану „ВОДОЛІЙ”Thesis