Тюха, Ірина ВолодимирівнаФартушна, Н. С.2014-03-252014-03-252014Тюха, І. В. Формування програми маркетингу при виході підприємства на зовнішній ринок / І. В. Тюха, Н. С. Фартушна // Стан та перспективи розвитку економіки України в умовах глобалізації ; Ч. 2. /під ред.. д.е.н. проф. О.О. Непочатенко. – Умань: Візаві, 2014. – С. 308-314.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13459В статті досліджено сутність, напрями, методичні підходи до оцінки ефективності програми маркетингу підприємства. Представлено схему побудови загальної програми маркетингу та етапи розробки програми маркетингу на підприємстві. This paper investigates the nature, direction, methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing programs of the company. The scheme of construction of the overall marketing program and marketing stages of program development at the company.otherмаркетингова діяльністьпрограма маркетингумаркетингова стратегіямаркетинговий контрольмаркетинговий аналізmarketing activitymarketing programmarketing strategymarketing controlmarketing analysisкафедра економіки праці та менеджментуФормування програми маркетингу при виході підприємства на зовнішній ринокArticle