Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-03-142014-03-142004Бєлова, Т. Г. Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. − 2004. − № 15. − C. 114-116.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13125Наведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, а саме: щоб оцінити ступінь готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробити прогнози збуту продукції підприємства та визначити найпривабливіші для себе ринкові сегменти. Practical recommendations for the use of market research enterprises, namely to assess the readiness of the company to accept the marketing concept in their efforts to develop forecasts of sales of the company and determine for yourself the most attractive market segments.otherмаркетингові дослідженняметод експертних оцінокпрогноз продажmarket researchmethod of peer reviewssales forecastingкафедра маркетингуВикористання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємствArticle