Молін, Наталія ОлегівнаСкригун, Наталія Петрівна2023-04-122023-04-122022Молін, Н. О. Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями в реальному та віртуальному економічному середовищі в кризових умовах / Н. О. Молін, Н. П. Скригун // Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці : матеріали ХІV-ої Міжнародної наукової Інтернет-конференції, 10-11 листопада 2022 р. – Київ : НАУ, 2022. – С. 101-105https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40110otherкафедра маркетингумаркетингуправліннямаркетингові комунікаціївіртуальне середовищеmarketingmanagementmarketing communicationsvirtual environmentТенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями в реальному та віртуальному економічному середовищі в кризових умовахThesis