Герасименко, Анна ВіталіївнаЛелека, Ольга Олександрівна2022-12-272022-12-272021Герасименко А. Інструменти маркетингової комунікації / А. Гересименко, О. О. Лелека // Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути : II Міжнароднf науково-практичнf інтернет- конференціz, 4-5 лютого 2021 р. – Дніпро, 2021. – Т.1. – С. 260-261https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38758Використовуючи централізовану систему, побудовану для управління всіма вашими комунікаційними зусиллями, історія вашого бренду звучатиме чітко і чітко, рухаючи справедливість бренду. Оцінка того, як і коли ваш бренд вибирає спілкування, є стратегічною тактикою, яка врешті-решт допоможе вам створити кращий бренд з часом. Для отримання додаткової інформації про те, як рішення з управління брендом можуть впорядкувати ваші зусилля з маркетингової комунікації, обов’язково перегляньте наші власні рішення.otherкафедра маркетингумаркетинговий аналізмаркетинговий аудитпросуваннязбутmarketing analysismarketing auditpromotionmarketingІнструменти маркетингової комунікаціїThesis