Шереметинський, Михайло Анатолійович2014-10-302014-10-302014Шереметинський, М. А. Визначення критеріїв оцінки рівня конкурентоспроможності продукції / М. А. Шереметинський // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 801.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17823Вагомий критерій доцільності виходу підприємства на зовнішній ринок, умова ефективного проведення виробництва та торгівельних операцій і складова вибору засобів та методів виробничої діяльності, яка являє собою сукупність якісних і вартісних ознак продукції, що забезпечують задоволення конкретних потреб споживачів. An important criterion of appropriateness output on foreign markets, the condition of the efficient conduct of manufacturing and trading operations and component choice of means and methods of productive activities, which is a combination of quality and value attributes of products that provide the specific needs of consumers.uk-UKконкурентоспроможністьвідношення прибуткукритерії оцінкиcompetitivenessratio of profitevaluation criteriaкафедра економіки праці та менеджментуВизначення критеріїв оцінки рівня конкурентоспроможності продукціїOther