Грищенко, Діана Григорівна2015-04-152015-04-152011Грищенко, Д. Г. Напрями кадрового маркетингу / Д. Г. Грищенко // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2011. - № 41. – С. 116-120.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20181В даній статті розглянуто основні напрями кадрового маркетингу. Зроблено акцент на першочергові завдання у сфері роботи з персоналом підприємства, від рівня виконання яких залежить ефективність діяльності підприємства та його позиції на ринку. In this article the basic directions of personnel marketing. Made focus on priorities in the work of the personnel, the level of performance which depends the effectiveness of the company and its position in the market.otherімідж підприємствавідбір та розвиток персоналукадровий маркетингcompany's imageselection and staff developmentmarketing personnelНапрями кадрового маркетингуArticle