Слівінська, ВікторіяБєлова, Тетяна Геннадіївна2013-12-042013-12-042013Слівінська, В. Дослідження каналів розподілу продукції підприємства / В. Слівінська, Т. Г. Бєлова // Науковий прогрес на рубежі тисячоліття – 2013 : матеріали IX Міжнародна науково-практична конференція. - Прага : «Освіта і наука», 2013. – Ч. 34. - С. 41-43.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11774Розглянуто теоретичні положення про значення каналів розподілу підприємств для ефективного та раціонального збуту, фактори, які ускладнюють збут продукції підприємства, а також необхідність дослідження каналів збуту. Проведено дослідження каналів розподілу продукції на прикладі ТОВ "Бетон Комплекс".Considered theoretical propositions about the importance of distribution channels for enterprises effective and efficient distribution, factors that complicate the marketing of products of the enterprise, and the need to study marketing channels. A study of distribution channels for example Ltd "Beton Complex".otherфункції каналів розподілудослідження каналів збутуканали розподілуchannels of distribution functionsthe study of distribution channelsdistribution channelsкафедра маркетингуДослідження каналів розподілу продукції підприємстваThesis