Відоменко, Оксана ІванівнаБулаєва, Юлія Олександрівна2016-12-092016-12-092012Відоменко, О. І. Наукові засади дослідження маркетингу / О. І. Відоменко, Ю. О. Булаєва // Соціум. Наука. Культура : 8 Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 24-26 січня 2012 р. – К., 2012. – Ч. 1. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://intkonf.org/bulaeva-yuo-ken-vidomenko-oi-naukovi-zasadi-doslidzhennya-marketinguhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24644У зазначеній статті приділено увагу значенню маркетингу в діяльності підприємства, розкрито сутність, види та методологічні підходи до вивчення маркетингу. In this article the attention was paid to the value of marketing in the enterprise, there were disclosed the essence, types and methodological approaches in the studying of marketing.uk-UKмаркетингефективністьконкурентоспроможністьmarketingeffectivenesscompetitivenessкафедра економіки і праваНаукові засади дослідження маркетингуThesis