Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2022-12-052022-12-052022Ткачук, С. В. Особливості маркетингової продуктової політики сучасного закладу харчування / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23–24 листопада 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 32–34https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38733Розглядаються особливості формування маркетингової продуктової політики ресторанних закладів. The peculiarities of the formation of the marketing product policy of restaurants are considered.otherмаркетингмаркетинг закладів харчуваннямаркетингова продуктова політикаmarketingmarketing of catering establishmentsmarketing product policyкафедра маркетингуОсобливості маркетингової продуктової політики сучасного закладу харчуванняThesis