Драган, Олена Іванівна2012-09-132012-09-132011Драган, О. І. Формування інноваційної стратегії на підприємствах м’ясної промисловості / О. І. Драган // Економіка ринкових відносин. - К.: Київський університет ринкових відносин, 2011. - № 7. - С. 158-162.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2532У статті обґрунтовується формування інноваційної стратегії та пріоритетні напрямки її впровадження на підприємствах м’ясної промисловості, які дозволяють підвищити ефективність виробництва та забезпечити конкурентоспроможність м’ясної продукції на ринку.In article obosnovыvaetsya generating ynnovatsyonnoy pryorytetnыe strategy and direction of introducing the enterprise Her Meat industry, kotorыe pozvolyayut raise the Efficiency of production and obespechyt Meat competitiveness of products in the market.Key words: Innovation, Strategy, Products, Enterprise, myasnaya Industries, Development, Scientific, Technical progress.otherнауково-технічний прогресінноваціїстратегіяпродукціяпідприємством’ясна промисловістьрозвитокtechnical progressinnovationstrategyProductsenterprisemyasnaya Industriesdevelopmentscientificкафедра економіки праці та менеджментуФормування інноваційної стратегії на підприємствах м’ясної промисловостіArticle