Дерев’янко, Олена Георгіївна2018-10-112018-10-112016Дерев’янко, О. Г. Проблема відсутності системного репутаційного менеджменту на підприємствах України / О. Г. Дерев’янко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 березня 2016 р., м. Київ. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 121–123.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28306Репутація вітчизняних підприємств формується здебільшого спонтанно, ситуативно. Причина проблеми — орієнтація переважної частини українського бізнесу, власників і менеджменту підприємств на досягнення короткострокових цілей, а репутація працює у довгостроковій перспективі, оскільки вона є стратегічним ресурсом. Reputation of Ukrainian enterprises is mainly formed spontaneously, depending on the situation. The reason for the problem is orientation of the majority of Ukrainian business owners and management to achieve short-term goals. Reputation works over the long term, because it is a strategic resource.uk-UKрепутація вітчизняних підприємствсучасні технології управління репутацієюпродуктовий PRфункціональний (оцінювання процесів менеджменту)результатний безпосередньо оцінювання сформованої репутації — довіри)the reputation of domestic enterprisesmodern technology reputation managementgrocery PRfunctional (evaluation of management processes)resulting directly assess the reputation — trust)Проблема відсутності системного репутаці-йного менеджменту на підприємствах УкраїниThesis