Кравчук, Галина Олександрівна2014-04-092014-04-092004Кравчук, Г. О. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Кравчук Галина Олександрівна ; НУХТ. - К., 2005. - 17 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13852Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації із впровадженням інструментів маркетингу, концептуальних маркетингових підходів та заходів конкурентної боротьби. The dissertation is devoted to working out of the theoretical propositions and practical recommendations concerning the ensuring of competitive ability of cooked meats manufacturers with the introduction of marketing devices conceptual approaches and competitive struggle methods.споживча коопераціяпрогнозування виробництвадосьє виробникаконцепція маркетингуконкурентоспроможність підприємствконкурентоспроможність товарівмоніторинг підприємствмоніторинг товарівconsumer cooperativesmarketing conceptcompetitiveness of enterprisescompetitiveness of goodsmonitoringmonitoring of goods dossier manufacturerproduct dossiercompetitive positionМаркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації