Свідло, Микола СтепановичСторожик, Іван Іванович2012-12-212012-12-212007Свідло М. С. Філософія освіти як синтез філософії та педагогіки / М. С. Свідло, І. І. Сторожик // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. — 2007. — № 2(20). - С. 11-15.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4758Сьогодення ставить освіту перед тенденцією активного взаємоперетворення теорії і практики, ідеального та матеріального, духовного і тілесного, що потребує від кожної особистості здатності до креативної конструктивної діяльності в матеріальному світі, але відповідно до ідеальних форм і принципів. The present puts education before the tendency of active interconversion of the theory and practice, ideal and material, spiritual and corporal, that demands from each person of ability to creative constructive activity вматериальном the world, but according to ideal forms and principles.otherфілософіяphilosophyфілософія освітиідеальне та матеріальнеособистістюphilosophy of scienceideal and the materialpersonalityкафедра гуманітарних дисциплінФілософія освіти як синтез філософії та педагогікиArticle