Баранова, Марія ОлександрівнаЛелека, Ольга Олександрівна2023-10-252023-10-252023Баранова, М. О. Реклама, як об'єкт авторського права / М. О. Баранова, О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 89 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 03–07 квітня 2023 р. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 153.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41236В сучасному світі реклама є невід'ємною складовою маркетингової стратегії більшості компаній. Вона дозволяє дізнатися більше про продукт або послугу, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Однак, чи може реклама бути об'єктом авторського права? Це питання є актуальним у зв'язку з поширенням цифрових технологій, які дозволяють легко копіювати та використовувати рекламні матеріали.otherрекламаавторське правоdepartment of marketingadvertisingкафедра маркетингуРеклама, як об'єкт авторського праваThesis