Кучеренко, Володимир Михайлович2021-03-252021-03-252015Кучеренко, В. М. Формування інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності виноградно-виноробної галузі / В. М. Кучеренко // Наукові праці НУХТ. – 2015. – Т. 21, № 5. – С. 68–75.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33091Сучасний стан виноградарства і виноробства характеризується скороченням загальних площ виноградників, нестабільністю урожайності, загальним падінням виробництва винограду та виноробної продукції. Для досягнення ефективного маркетингу запропоновано концепцію формування цільової інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності аграрної ринкової інституції виноградно-виноробної галузі, яка охоплює різні рівні підприємств як сукупність певним чином підпорядкованих і взаємопов ’язаних служб, відділів, розділів, які здійснюють маркетингові функції та інте гровані в галузі за маркетинговими функціями, що пов’язані з товарними і грошовими потоками в системі вирощування, переробки та споживання винограду, виробництва й реалізації виноробної продукціїotherмаркетингінтегрована організаційна структураmarketingintegrated organizational structureринкова інституціявиноградно-виноробна галузьmarket institutiongrape and wine industryФормування інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності виноградно-виноробної галузіArticle