Sushko, Inna2012-07-042012-07-042010Sushko, I. Preparing staff for Euro – 2012 / I. Sushko // Збірник наукових праць ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, листопад 2010 р.: Значення Євро-2012 у розвитку туризму, рекреації і спорту в Україні та Польщі.- Варшава-Київ-Вінниця-Кельце. – 2010. - P. 171-172.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1990The article is devoted to some aspects of effective communication with foreign guests. The language competence of the staff is linked with their ability to use the language corresponding to different stages of the arrival-departure hospitality cycle.Стаття присвячена аспектам ефективного спілкування з іноземними гостями. Мовна компетенція штату пов’язана із здатністю використовувати мову відповідно до різних етапів гостинного циклу «прибуття – від’їзд”.otherlevel of serviceрівень сервісууровень сервисаhospitalityinternational communicationforeign guestslinguistic expressionsгостинністьміжнародне спілкуванняіноземні гостілінгвістичні виразиPreparing staff for Euro – 2012Article