Дерев’янко, Олена Георгіївна2018-12-222018-12-222017Дерев’янко, О. Г. Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємств / О. Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2017. - Вип. 41. – С. 5-14.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28644У статті, по-перше, аргументовано та систематизувати фактори формування довіри стейкхолдерів до підприємства, представлено цілеспрямований вплив на зазначені фактори як основу системи репутаційного менеджменту; по-друге, визначено основні способи цілеспрямованого формування довіри, основу й інструментарій комунікації підприємства із ключовими стейкхолдерами у процесі формування довіри — репутації; потретє, об’єднано елементи репутаційного менеджменту та способи комунікації в єдину систему репутаційного менеджменту підприємства, пояснено основні взаємозв’язки та закономірності даної системи з позиції забезпечення довіри до підприємства (цільової репутації). In the article the author argues and systematizes the factors of formation of trust of stakeholders to the enterprise. The purposeful influence on these factors as a basis of the system of reputation management is presented. Author defines the main methods of purposeful trust formation, the basis and tools of enterprise communication with key stakeholders in the process of building trust-reputation. Author combines elements of reputation management and communication techniques into a single system of reputation management of the enterprise, explaining the main interconnections and regularities of this system from the point of view of providing trust to the enterprise (target reputation).uk-UKрепутаціядовірастейкхолдериперсональний PRGR (Government Relations)IR (Investor RelationsCSR (Corporate social responsibility)reputationtruststakeholderspersonal PRGR ( Government Relations)IR( Investor Relations)CSR (Corporate social responsibility)Логіка формування системи репутаційного менеджменту компанійArticle