Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна2014-11-142014-11-142014Шереметинська, О. В. Організаційні засади розвитку хлібопекарських підприємств в кризових умовах / О. В. Шереметинська // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 772.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18367Зміни кон'юнктури споживання харчових продуктів на світовому рівні спричинили відповідні зміни і в структурі вітчизняного ринку харчових продуктів. Особливо це стосується хлібопекарської промисловості, розвиток якої залежить від суміжних галузей та багатьох інших факторів. Fluctuations food consumption at the global level led to corresponding changes in the structure of the domestic food market. This applies particularly to the baking industry, whose development depends on the related industries, and many other factors.uk-UKхарчові продуктихлібполітикаспоживачfoodbreadpolicyconsumerкафедра економіки праці та менеджментуОрганізаційні засади розвитку хлібопекарських підприємств в кризових умовахOther