Перевертень, Катерина ВячеславівнаЛелека, Ольга Олександрівна2022-12-222022-12-222020Перевертень, К. В. Стратегічне планування на промисловому ринку / К. В. Перевертень, О. О. Лелека // Social function of science, teaching and learning : Міжнародна науково-практична конференція, 14–17 грудня 2020 р. – Бордо, Франція, 2020. – С. 232–236https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38746Стратегічне планування відіграє життєво важливу роль у координації та спрямуванні ділової діяльності на організаційні цілі. Це потрібно на всіх рівнях фірми від рівня ділових операцій до корпоративного рівня. На ділових ринках фірма може отримати конкурентну перевагу, розробляючи маркетингову стратегію, узгоджену зі стратегіями інших функціональних сфер. Маркетинг має різні ролі на різних ієрархічних рівнях фірми.кафедра маркетингустратегічне плануваннямаркетинговий аналізмаркетинговий аудитпросуваннязбутstrategic planningmarketing analysismarketing auditpromotionmarketingСтратегічне планування на промисловому ринкуThesis