Тюха, Ірина Володимирівна2012-09-182012-09-182012Тюха, І. В. Маркетингові комунікації та просування продукції вітчизняних хлібопекарських підприємств на зовнішні ринки [Електронний ресурс] / І. В. Тюха // Ефективна економіка. – 2012. – № 7. – Режим доступу до журналу: https://www.economy.nayka.com.uahttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2698Статтю присвячено вивченню теоретичних основ просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємств хлібопекарської галузі на зовнішні ринки.The article is sanctified to the study of theoretical bases of advancement of products and development of practical recommendations in relation to the increase of efficiency of advancement of products of enterprises of bread making industry to the foreign markets.otherпросування продукціїadvancement of productsмаркетингові комунікаціїметоди просування товаріврекламастимулювання збутуmarketing communicationsmethods of advancement of commoditiesadvertisementsales promotionpersonal saleкафедра економіки праці та менеджментуМаркетингові комунікації та просування продукції вітчизняних хлібопекарських підприємств на зовнішні ринкиArticle