Сологуб, Юрій ІвановичВіркун, Олександр Миколайович2024-10-212024-10-212021Сологуб, Ю. І. Вплив соціального іміджу країни на розвиток туристичного бізнесу / Ю. І. Сологуб, О. М. Віркун // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 листопада 2021 р. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 223.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45090Імідж держави на міжнародній арені формується завдяки діловим зв'язкам, шляхом культурного обміну (театр, музеї, виставки, кіно, музика), а також через засоби масової інформації, що є найбільш потужним і дієвим фактором формування уявлення про країну.The image of the state on the international arena is formed thanks to business ties, through cultural exchange (theatre, museums, exhibitions, cinema, music), as well as through the mass media, which is the most powerful and effective factor in forming the image of the country.ukкафедра туристичного та готельного бізнесуіміджтуризмкраїнаimagetourismcountryВплив соціального іміджу країни на розвиток туристичного бізнесуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6965-5887