Гулак, Наталія ОлександрівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2024-10-312024-10-312023Гулак, Н. О. Розвиток особистого бренду в Інтернеті / Н. О. Гулак, О. Ф. Крайнюченко // Актуальні питання економіки, фінансів, менеджменту та права в сучасних умовах : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 10 січня 2023 р., м. Рівне. – Рівне : ЦФЕНД, 2023. – С. 61–62.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45299Визначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупцяThe key stages of the formation of brand identity and distinctiveness have been determined. Important points regarding the development of the name and special style of the logo when creating your own brand are outlined. The role of packaging in the formation of brand identity in the buyer's subconscious has been studiedukкафедра маркетингуонлайн-брендингонлайн-маркетинглоготипфірмовий стильупаковкаonline brandingonline marketinglogocorporate identitypackagingРозвиток особистого бренду в ІнтернетіThesishttps://orcid.org/0000-0002-0811-696X