Стеценко, Вікторія Анатоліївна2014-03-282014-03-282013Стеценко, В. А. Методологічний підхід до визначення збалансованості маркетингового комплексу підприємства / В. А. Стеценко // Економічний часопис-ХХІ – 2013. – № 9–10 (2). – С. 22–25.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13514У статті визначено комплекс чинників, що впливають на розподіл витрат між елементами маркетингового комплексу та розроблено методологічний підхід до розрахунку показника збалансованості маркетингового комплексу підприємства The article deals with identify of factors that affect to distribution costs between the elements of the marketing mix, and it is developed a methodological approach to calculate the balancing of marketing mix of company in the article.маркетинг-мікселементи маркетингового комплексузбалансованість маркетингового комплексубюджет маркетингаmarketing mixelements of marketing mixbalancing marketing mixmarketing budgetкафедра маркетингуМетодологічний підхід до визначення збалансованості маркетингового комплексу підприємства