Закревська, Людмила Миколаївна2020-06-172020-06-172020Закревська, Л. М. Особливості маркетингової політики підприємства в процесі просування продукції / Л. М. Закревська // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 16–17 квітня 2020 р., м. Черкаси. – Черкаси : Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. – С. 376-378.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31490В роботі досліджено особливості формування комплексу просування продукції підприємств. Розроблено модель процесу комунікацій та її основні елементикафедра економіки і правамаркетингmarketingмаркетингова політикаmarketing policyкомплекс просування продукціїproduct promotionОсобливості маркетингової політики підприємства в процесі просування продукціїThesis