Соляр, Олена АндріївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-06-232014-06-232014Соляр, О. А. Організація діяльності ПАТ «Львівська пивоварня» на принципах концепції маркетингу стосунків / О. А. Соляр, Т. Г.Бєлова // материалы международной научно-X-практической конференции «Научно пространства в Европе - 2014» экономических наук. Промышленность Наука і исследования. – 2014. - Т. 5. - С. 50-52.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15418Розглядається маркетингова діяльність ПАТ «Львівська пивоварня». Аналізується застосування підприємством концепцій управління маркетингом, зокрема, маркетингу стосунків. We consider the marketing activity of PJSC "Lviv Brewery." We analyze the application of enterprise marketing management concepts, including marketing relationship.uk-UKмаркетингмаркетингова діяльністьконцепції маркетингумаркетинг стосунківmarketingmarketing activitiesmarketing conceptrelationship marketingкафедра маркетингуОрганізація діяльності ПАТ «Львівська пивоварня» на принципах концепції маркетингу стосунківThesis