Васьковська, Ірина ІванівнаКоваль, Ольга Андріївна2016-03-122016-03-122015Васьковська, І. І. Інноваційні маркетингові технології в діяльності підприємств готельного господарства / І. І. Васьковська, О. А. Коваль // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 135-137.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22466Жорстка конкуренція на ринку готельних послуг змушує менеджерів максимально застосовувати нові технології, використовувати нові можливості для задоволення потреб цільових споживачів, які постійно змінюються, та залучити не охоплений сегмент потенційних клієнтів на даний момент часу. Fierce competition in the market of hotel services manager makes maximum use new technologies to exploit new opportunities to meet the needs of target consumers that are constantly changing, and bring not covered segment of potential customers at a given time.uk-UKмаркетингові технологіїготельне господарствоінноваціїmarketing technologyhospitalityinnovationкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїІнноваційні маркетингові технології в діяльності підприємств готельного господарстваOther