Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2012-09-202012-09-202012Ткачук, С. В. Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків / С. В. Ткачук // Проблеми науки, 2012. - № 4. – С. 43-49.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2828Узагальнено та уточнено методику здійснення попереднього відбору цільових зовнішніх ринків, яка дозволить підприємствам приймати якісні рішення та підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності.The methods of first selection of external markets which help enterprises to take right solutions and improve the effectiveness of external economic activity are investigated and correctedotherісторичні особливостізовнішні ринкипопередній відбірмаркетингові дослідженнярелігійні особливостікультурні особливостіhistorical specify featuresexternal marketsfirst selectionmarketing investigationreligious specify fea-turescultural specify featuresкафедра маркетингуМетодичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринківArticle