Божок, Наталія Олексіївна2013-01-222013-01-222012Божок, Н. О. Особливості психокорекційного впливу на розвиток фрустраційної толерантності у студентів / Н. О. Божок // Психологічні перспективи. - 2012. - Спец. вип. Проблеми кіберагресії, Т. 1. - 244 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5511У статті представлена психокорекційна програма формування високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізуються основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу та інших з метою продукування позитивних, продуктивних змін, що ведуть до високої фрустраційної толерантності. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students.The basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed with the aim of producing positive and productive changes leading to high frustration tolerance.uk-UKпсихокорекційна програмастудентикогнітивна стратегіяемотивна стратегіяповедінкова стратегіябезумовне сприйняття себебезумовне сприйняття світубезумовне сприйняття іншихpsychocorrectional programstudentscognitive strategiesemotional strategiesbehavioural strategiesself-acceptanceothers-acceptanceworld-acceptance.кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїОсобливості психокорекційного впливу на розвиток фрустраційної толерантності у студентівArticle