Стеценко, Вікторія Анатоліївна2014-06-192014-06-192013Стеценко, В. А. Фактори впливу на формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості України / В. А. Стеценко // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 4–5 грудня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013. — С. 97–99.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15341В роботі досліджено фактори, що чинять опосередкований та прямий вплив на формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості України, виявлено найвагоміші для кожної галузі. Дане дослідження є першоосновою в аналізі і удосконаленні методології формування маркетингового комплексу на підприємствах харчової галузі України. The factors that have a direct and indirect influence on the formation of the marketing mix of the food industry in Ukraine were investigated in this paper,and were found most important for each industry. This study is a fundamental principle in the analysis and improvement methodology forming the marketing mix in the food industry in Ukraineuk-UKкомплекс маркетингухарчова промисловість Україниmarketing mixthe food industry of Ukraineкафедра маркетингуФактори впливу на формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості УкраїниOther