Слободенюк, Р. С.Бєлова, Тетяна Геннадіївна2012-11-062012-11-062012Слободенюк, Р. С. Визначення конкурентоспроможності ПРАТ «Київмлин» / Р. С. Слободенюк, Т. Г. Бєлова // Ключови въпроси в съвременната наука-2012 : VIII международна научна практична конференція. - Т. 4. - С. 11-12.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3521Конкурентоспроможність підприємства і його продукції є важливими показниками на будь-якому ринку. Існує багато методик, з допомогою яких можна визначити конкурентоспроможність фірми. Скористаємося методикою Ж. Ж. Ламбена, яка ґрунтується на визначенні конкурентних переваг. The competitiveness of the company and its products are important performance in any market. There are many methods by which you can determine the competitive of the firm. We use the method Jean Lamben, which based on the definition of competitive advantages.otherконкурентоспроможністьконкурентна позиціяборошномельне виробництвогосподарський портфельcompetitivenesscompetitive positionflour productionhousehold portfolioкафедра маркетингуВизначення конкурентоспроможності ПРАТ «Київмлин»Thesis