Ditrikh, IrynaTuz, Tetiana2022-05-232022-05-232021Ditrikh, І. V. Рossibilities of instagram as a means of promoting a hotel product / I. V. Ditrikh, T. S. Tuz // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 листопада 2021 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 246–247https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37464Соціальна мережа Instagram - перспективне знаряддя ефективної рекламної кампанії готельних підприємств з малою кількістю конкурентних пропозицію схожого типу. Великою перевагою є можливість продемонструвати готель з нового боку, показати його повсякденне життя, підвищити лояльність гостей до бренду, отримання інформації для зворотного зв'язку.Тhe social network Instagram - a promising tool for an effective advertising campaign for hotel companies with a small number of competitive offers of a similar type. The big advantage is the opportunity to demonstrate the hotel from a new angle, to show its daily life, to increase the loyalty of guests to the brand, to receive information for feedback.соціальна мережа Instagramготельбрендsocial network Instagramhotelbrandкафедра готельно-ресторанної справиРossibilities of instagram as a means of promoting a hotel productThesis