Федулова, Ірина Валентинівна2015-06-172015-06-172012Федулова, І. В. Функції і задачі інноваційного маркетингу / І. В. Федулова // Формування ринкової економіки : зб. наук.пр. – К.: КНЕУ, 2012. – Ч. 1. – С. 375-385.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21157Сьогодні першою стадією життєвого циклу об’єкта виступає інноваційний маркетинг. Інноваційний маркетинг – сукупність функцій виробничо-господарської діяльності організації, які спрямовані на оптимізацію і контроль за інноваційною і виробничо-збутовою діяльністю, на основі дослідження і активного впливу на ринкові умови підприємства. Today the first stage of the life cycle of the facility serves innovative marketing. Innovative Marketing - a set of industrial and economic functions of the organization, aimed at optimizing and monitoring innovation, production and sales management, based on research and active influence on market conditions the company.otherкафедра економіки праці та менеджментуінноваційний маркетингinnovative marketingФункції і задачі інноваційного маркетингу