Івченко, Любов ОлександрівнаМихайленко, Валентина Василівна2020-02-212020-02-212019Івченко, Л. О. Індустрія розваг з точки зору емоційного впливу на споживача туристичних послуг / Л. О. Івченко, В. В. Михайленко // Молодий вчений. Серія : Економічні науки. – 2019. - № 1 (65). – С. 455–459.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30832Потреба в розвагах є однією з основних потреб туриста під час здійснення подорожі будь-якоїспрямованості. Турист, як споживач різноманітної продукції, пропонованої індустрією розваг, залишає засобою право вибору виду розваги на свій смак, в залежності від темпераменту, віку, попереднього досвіду.Емоційна складова є одним з основних аргументів на користь вибору, який робить турист з необмеженогопереліку видів розваг. В роботі порушується питання збігу гормональних перетворень в організмі людини, викликаних сильними емоціями під час відвідування тематичних парків і споглядання великих творів мистецтва. Статистичні дані, проаналізовані в роботі, дозволяють зробити висновки про переваги у виборі розваг сучасних туристів і тенденції розвитку індустрії розваг.otherтуризмпарки розвагвідвідуваністьзаклади культуриемоційні переживаннясиндром Стендалякафедра туристичного та готельного бізнесуІндустрія розваг з точки зору емоційного впливу на споживача туристичних послугArticle