Babina, JuliaBebko, Svitlana2019-06-202019-06-202019Babina, J. Advertising strategies as a means of influencing existing and potential buyers of advertised products / J. Babina, S. Bebko // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11-12 квітня. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. - С. 612.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29829The notion of advertising strategy has been considered. There has been studied the opportunities of using an advertising strategy at an enterprise. The advantages and disadvantages of using an advertising strategy have been analyzed.enadvertising strategiespotential buyersconsumersadvertised productsрекламні стратегіїпотенційні покупціспоживачірекламована продукціякафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїAdvertising strategies as a means of influencing existing and potential buyers of advertised productsThesis