Страшинська, Лариса ВолодимирівнаСамонова, Тетяна Броніславівна2014-04-172014-04-172014Страшинська, Л. В. Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис НПУ ім. Драгоманова. - 2014. - Вип. 24. – С. 67-76. – (Серія 18, Економіка і право).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14061У статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі. This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.otherтуристичні підприємствасоціально-психологічний стан споживачів туристичнихпослугкомунікаційна кампаніяефективність інтегрованих маркетингових комунікаційtourism businessessocial-psychological health of consumers of tourism servicescommunication campaignthe effectiveness of integrated marketing communicationsкафедра маркетингуМетодика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємствArticle