Нейкова, Лідія ІванівнаКруценко, Ірина Володимирівна2014-03-252014-03-252013Нейкова, Л. І. Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Нейкова, І. В. Круценко // Ефективна економіка. – 2013. - № 11. – Режим доступу : https://www.economy.nayka.com.uahttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13441Розглянуто управлінські аспекти формування й розвитку міжнародних каналів збуту агропромислової продукції. Досліджено питання сучасних проблем управління збутом агропромислової продукції підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та висвітлено роль маркетингового підходу у формуванні більш ефективної системи збуту сільськогосподарської продукції, орієнтованої на експорт. Запропоновано комплекс маркетингових заходів з підвищення ефективності експортної діяльності підприємств АПК України на світових ринках. Considered management aspects of the formation and development of international marketing channels of agricultural products.Studied the question of modern issues of sales management of agricultural products of enterprises engaged in foreign economic activities and highlighted the role of marketing approach in forming more efficient marketing of agricultural products, export-oriented. Proposed range of marketing activities to improve the efficiency of export of agricultural enterprises of Ukraine on international marketsotherзовнішньоекономічна діяльністьміжнародний маркетингзбутуправління збутомforeign economic activityinternational marketingsalessales managementкафедра економіки праці та менеджментуУправління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльностіArticle