Бойко, Ганна Анатоліївна2016-06-062016-06-062016Бойко, Г. А. Методичні передумови формування німецькомовної професійно орієнтованої читацької компетентності у майбутніх інженерів-технологів / Г. А. Бойко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ". – Київ : Гнозис , 2016. - Дод. 1 до Вип. 36, Том VIII (68). - С. 29-38.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23480В статті розглядається проблема формування у майбутніх інженерів-технологів німецькомовної компетентності професійно-орієнтованого читання спеціальної літератури різних жанрі у відповідності до вимог Освітньо-кваліфікаційної програми і програми підготовки бакалаврів . В статті також визначено поняття науково-технічної літератури та її основних жанрів власне наукового, технічно-промислового та науково-ділового підстилів, розглянуто їх лексичні та граматичні особливості, проаналізовано основні способи творення німецької термінологічної лексики, зокрема суфіксація і утворення складних слів. The article deals with the problem the special literature of different genre professionally oriented reading competence forming for the future engineers-technologists in accordance with requirements educationally qualification programs and programs of preparation of bachelors. In the article also certainly concept of scientific and technical literature and it basic genres: scientific, technically industrial and scientifically business sub styles.uk-UKкафедра іноземних мов професійного спрямуванняграматичні особливостіінтернаціональна лексикамайбутні інженери-технологинауково-технічна літературапрофесійно орієнтоване читанняформування читацької компетентностіgrammatical featuresinternational vocabularyfuture engineers and technologistsscientific and technical literatureprofessionally oriented readingthe formation of reading competenceМетодичні передумови формування німецькомовної професійно орієнтованої читацької компетентності у майбутніх інженерів-технологівArticle