Сергеєва, Ганна ДмитрівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2016-11-022016-11-022016Сергеєва, Г. Д. Утримання споживачів продукції підприємства / Г. Д. Сергеєва, Т. Г. Бєлова // Настоящи изследвания и развитие : материали за XII международна научна практична конференция. - 2016. - Том 1. – Икономики - София «Бял ГРАД –БГ» ООД.- С. 79-81.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24482Розглядається процес утримання споживачів. Наводяться чинники утримання споживачів. Подано приклади компаній, які утримають споживачів своєї продукції. Обґрунтовуються необхідні заходи щодо утримання споживачів. The process of keeping customers. We present the factors keeping consumers. Examples of companies that keep consumers their products. Substantiated necessary measures to maintain consumer.uk-UKкафедра маркетингуспоживачіутримання споживачівпринципи утримання споживачівconsumerscustomer retentionprinciples of keeping customersУтримання споживачів продукції підприємстваOther