Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаГаврилова, Тетяна Василівна2016-11-022016-11-022016Бєлова, Т. Г. Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. – Херсон : Херсонський державний університет. - 2016. – Вип. 16, Ч. 1. – С.56-59.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24485У статті обґрунтовано етапи, за якими досліджуються можливості підприємства щодо утримання клієнтів. Доведено необхідність визначення характеристик цільових споживачів продукції підприємства. Наведено формули, за якими здійснюється розрахунок та аналіз рівня пізнаваності, придбання продукції та довіри до окремих марок. Розглянуто визначення задоволеності/незадоволеності споживачів торговою маркою. Розкрито методи розрахунку рівня утримання споживачів. Запропоновано способи утримання клієнтів підприємства. In the article the stages that examine the possibility of the company on customer retention. The necessity of determining the characteristics of the target consumer products company. Contains formulas on which the calculation and analysis of reconcilability, acquisition of products and trust some brands. Definition of satisfaction / dissatisfaction with consumer brand. Reveals the methods of calculating the retention of customers. Ways retention enterprises.uk-UKкафедра маркетингуповедінка споживачівутримання споживачіврівень пізнаваностірівень придбаннярівень довіри до маркизадоволеність/незадоволеність споживачіврівень утримання споживачівспособи утримання споживачівconsumer behaviorcustomer retentionlevel of reconcilabilitylevel acquisitionconfidence in the brandsatisfaction/dissatisfaction of consumerslevel maintenance customersways of keeping customersОцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачівArticle