Земко, Ганна Василівна2021-12-032021-12-032021Земко, Г. В. Роль маркетингової складової у трансфері інноваційних технологій / Г. В. Земко // Питання інтелектуальної власності у сфері трансферу технологій : збірн. наук. праць ІV Всеукр. наук.-практ. конф.-семін. з пробл. екон. інтел. власн., 21 травн. 2021 р. – Київ : Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності НАПрН України, 2021. – С. 74–84.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36738У тезах доповіді підкреслено, що знання та інформація є найважливішим фактором соціально-економічного розвитку суспільства, вони сприяють формуванню значних конкурентних переваг країни на світовому ринку. Ефективним та перспективним механізмом економічної стабілізації діяльності підприємств у сучасних умовах є трансфер технологій. Відмічено, що на сьогоднішній день в Україні існують негативні тенденції інноваційної активності. Проте наша країна має потужний інноваційний потенціал для поступового розвитку трансферу технологій за рахунок впровадження ефективних стратегій менеджменту та маркетингу. Розглянуто поняття «трансферу технологій» не лише як процес передачі інноваційних технологій, а також їхнє практичного використання. Тому трансфер та комерціалізація інноваційних технологій передбачають активізацію нових стратегічних компетенцій елементів інформаційної інфраструктури. Розглянуто комплекс маркетингу як комплекс заходів, які визначають позиціонування продукту на ринку і використовуються в якості маркетингових для вирішення відповідних маркетингових завдань. Класичний маркетинг-мікс складається з «чотирьох «P»: «рroduct», «рrice», «рlace», «рromotion» – продукту, ціни, місця (канали розподілу) та просування. Головною метою розробки комплексу маркетингу є забезпечення стійких конкурентних переваги задля завоювання стабільних позицій на ринку.otherтрансфер технологіїінноваційний розвитокінноваційна діяльністьконкурентні перевагимаркетингова стратегіякомплекс маркетингумаркетингові інструментиРоль маркетингової складової у трансфері інноваційних технологійThesis