Лук’янець, Галина Геннадіївна2023-03-212023-03-212022Лук’янець, Г. Г. Підходи до викладання іноземних мов: завданнєвий та проектний / Г. Г. Лук’янець // Theory and practice of modern science : proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, October 28. – Kraków : European Scientific Platform, 2022. – Р. 139-140.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39229Існує чимало традиційних та новітніх методик та підходів до вивчення іноземних мов, спрямованих на ефективне опанування здобувачами лексичного й граматичного матеріалу та розвиток комунікативних навичок. У тій чи іншій мірі в їх основі лежить ідея виконання ряду завдань, запропонованих викладачем, виконання яких гарантуватиме результативність навчання. Розглянуто два поширені у закладах вищої освіти підходи: завданнєвий та проектний.otherвикладання іноземних мовзавданнєвий підхідпроектний підхідteaching foreign languagestask approachproject approachкафедра іноземних мов професійного спрямуванняПідходи до викладання іноземних мов: завданнєвий та проектнийThesis